Saturday, May 19, 2012

Ey Güzel Annem


Cennetin kapısı sana emanet 
Anahtarı sende Ey Güzel Annem 
Ne zaman günahtan duysam nedamet 
Bütün suçlar bende Ey Güzel Annem 

Sancılar içinde verdiğim ilk dert 
Narin sinirleri gerdiğim ilk dert 
Yaşları gözüne derdiğim ilk dert 
Derdin biri bindi Ey Güzel Annem 

Kundaklara beni,sana bağladın 
Sımsıkı durmayı bana sağladın 
Dur durak bilmezken naçar ağladın 
Yaşın oldum tende Ey Güzel Annem 

Hazzından yenilmez şekerdim,baldım 
Tadımdan herkesin dilinde kaldım 
Nice hünerlerle gönüller çaldım 
Aklım yoktu cinde Ey Güzel Annem 

Bir tatlı busenin oyuncak şartı 
Sevgi ölçüsüydü bendeki tartı 
Haşarı durumda doktorun kartı 
İğnedeki kandı Ey Güzel Annem 

Yokluk acısını bal gibi tattım 
Canım istenmezi kenara attım 
Her olur olmazda yerlere yattım 
Sendeki de candı Ey Güzel Annem 

Engin NAMLI 14:36 14.04.2010

No comments:

Post a Comment