Wednesday, June 6, 2012

ایران - محل اصلی جشنواره همجنسگرایان


آراز نیوز :موفقیت آذربایجان در مسابقه موسیقی کشورهای اروپایی "اورو ویژن" و کسب مقام اول این مسابقات از یک سو باعث شادی دوستان و از سوی دیگر موجب حسادت بعضی از کشورها شده است. اولا بسیار طبیعی می باشد که این مسئله مورد حسادت ارمنستان قرار گرفته است چون این کشور در حال جنگ با آذربایجان می باشد و این دو کشور دشمنان تاریخی یکدیگرند. اما حسادت ایران به موفقیت کشور مسلمان آذربایجان و تهمت زدن به این کشور ازاین لحاظ که ایران همیشه دم از برادری مسلمانان زدن و خود را حامی مسلمانان جهان می داند غیر قابل باور می باشد .
ایران تظاهر می کند که که در هر عمل و سیاستی ارزشهای دینی را حفظ می کند. اما مقامات این کشور بی آبرویانه شایعه پراکنی کرده اند که آذربایجان در این مسابقات فستیوال "دو جنسه ها" را بر گذار خواهد کرد.
اما نباید فراموش کرد که در تاریخ ایران مردان غیبت گوی این کشور از خصلتهای زنانه بیشتری بر خوردار بوده اند. این موضوع در ایران تاریخ بسیار کهن دارد. با توجه به اینکه سخن گفتن در مورد خصلت های مردم یک کشور مسولیت بیشتری می طلبد. اما تاریخ هر کشور گویای حقایق آن می باشد .
در اسناد تاریخی از رغبت و محبت مردان پارسی به همجنسان خود سخنان بسیاری آورده شده است. در دوران سلسله های سامانیان، صفاریان، چغانیان و دیگر سلسله های ایران همجنس بازی و یا به اصطلاح شاهد بازی حالت عادی به خود گرفته بود. اشاره به این موضوع حتی در آثار شاعران و نویسندگان آن زمان به وفور مشاهده می شود. حتی یکی از مضحک ترین شغل های دربار زندیه لعاب چی بود آنها کسانی بودند که در دربار بر پشت مردان گی لعابی میزدند تا نزدیکی دیگر مردان دربار با آنها راحت تر صورت گیرد .
اساساً ادبیات غنایی ایران ادبیات همجنس گرایی است. در شعر زیر انوری از عشق مردان پارسی (تا چه حد می توان به آنها مرد گفت؟) به پسران سخن می گوید.در اشعار انوری ابداً نباید عشق مرد به مرد را روحانی پنداشت:
پیراهن گل دریده شد بر تن گل شلوار تو پی نُما چو پیراهن گل
ای خرمن کون تو به از خرمن گل جایی که بود کون تو کون زن گل
سعدی شیرازی از شاعران شاهد باز است که به صراحت در جای جای اشعار خود از معشوق مذکر سخن گفته است.در باب پنجم گلستان حکایات فراوانی از عشق بازی ها ذکر می شود.اما انجا که سعدی چون معلمی به تربیت و پند مشغول است جالب است که به خانواده ها نصیحت می کند پسران خود را از دست امردبازان حفظ کنند. و مردان را به ازدواج با زنان ترغیب می کند و از شاهد بازی منع:
مکن بد به فرزند مردم نگاه که فرزند خویشت برآید تباه
معشوق حافظ نیز بی شک مذکر است این سنت در عصر او به حدی قویست که معشوق شعر وی ممدوح اوست و گاهی معشوق آسمانی و گاهی زمینی حافظ گاهی صریحاَ از معشوق مذکر نام برده است
دل من در هوای روی فرخ بود آشفته همچون موی فرخ
زبان فارسی از معدود زبان هایی ست که ضمیر مونث و مذکر در آن متمایز نیست به همین دلیل بسیاری از مخاطبان نمی دانند که اشعار لطیف و با سوز و گدازی را که می خوانند در مورد معشوق مرد است. عبارات زیادی در زبان فارسی موجود است که به موضوع همجنس گرایی مرتبط است. مثلا "شاهد" در زبان فارسی به معنی پسر زیبا روی می باشد. به مردانی که به جنس مذکرتمایل دارند شاهدباز می گویند. در زبان فارسی به بوسیدن پسر و بازی های اروتیک با وی را نظر بازی می گویند. جمال بازی هم به عملی گفته می شود که در آن مردان پارسی پسران زیبا را مورد نوازش قرار می دهند. این نوازش حالت اروتیکی دارد. در این زبان به پسر بچه های13-15 ساله که به همین منظور مورداستفاده قرار می گرفت اغلام می گفتند. دکترسیروس شمیسا نویسنده ایرانی در مورد شاهد بازی در ادبیات ایران کتابی نوشته است.
البته بیشتر از این هم می توان لغات موجود در زبان فارسی در مورد همجنسگرایی را ادامه داد. اما با توجه به شرم و حیای خود به این تعداد بسند می کنیم چون این تعداد هم ماهیت داخلی و امیال درونی پارسیان را به خوبی نشان میدهد.
مردم آذربایجان به تاریخ و آداب و رسوم ملی خود اهمیت فراوانی قائل است. ارزشهای اسلامی خود را حفظ کرده و از هر نوع عمل قبیح غیر اسلامی به دور است. مردم این کشور هیچ گاه به جشنواره همجنسگرایان اجازه برگذاری نمی دهد. این موضوع تبلیغات منفی پارسیان میباشد. آنها در آستانه برگذاری این مسابقات با این نوع تبلیغات پرده بر روی اعمال خود می افکنند. اگر موضوعات پشت پرده جشنواره های همجنس گرایان در نقاط مختلف دنیا مورد بررسی قرار بگیرد خواهیم دید که برگذار کنندگان و شرکت کنندگان در این جشنواره ها بیشتر پارسیان ایرانی و ملایان می باشند. همان ملایانی که بعد از تراشیدن ریش خود در این جشنواره ها شرکت می کنند. این موضوع زیاد هم مورد تعجب نیست چون این از خصایص ارثی آنها می باشد. پارسها خود را نژاد برتر جهان می دانند و همانند برادران ارمنی خود که زن فروشی را پیشه تاریخی و افتخار خود دانسته و همیشه این شغل را زنده نگه داشته اند همجنسگرایی را ادامه می دهند و این شغل را زنده نگه می دارند.

No comments:

Post a Comment